Przejdź do treści

Otwarte Karty® w pracy coacha 1:1

    Przejście między systemami zarządzania (od silosowego do otwartego)

    Problem:

    Menadżer na wysokim szczeblu przeszedł z firmy o strukturze bardzo hierarchicznej i silosowej do struktury otwartej i zwinnej.

    Oba te światy są skrajnie różne w kontekście sposobu współpracy. Pomimo wieloletniego doświadczenia oraz kompetencji merytorycznych menadżera, zespół nie był w stanie skorzystać z jego potencjału.

    Co dały Otwarte Karty:

    • W pracy 1:1 menadżer dowiadywał się, w którym momencie dochodzi do niezrozumienia między nim, a zespołem pracującym w formule otwartej.
    • Zupełnie na nowo nauczył się komunikować z zespołem – w sposób, którego dotychczas nie praktykował.

    Mierzalny efekt:

    Firma była w stanie skorzystać z wartości merytorycznej, którą menadżer wniósł do zespołu, dzięki czemu nie musiała ponownie ponosić kosztów rekrutacji (a także kosztów zwolnienia pracownika o wysokich kompetencjach merytorycznych).