Informacja o możliwości odstąpienia od umowy
Drogi Kliencie/Klientko!
Jeżeli stwierdzisz, że nie podobają Ci się Otwarte Karty, spodziewałeś/aś się innego towaru lub po prostu zmieniłeś/aś zdanie i jednak ich nie chcesz, możesz odstąpić od zawartej z nami umowy sprzedaży. Poniżej prezentujemy Ci niezbędne informacje, które powinieneś/powinnaś posiadać, gdybyś chciał/a skorzystać z tego prawa.
Odstąpienia można dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia Ci Otwartych Kart.
Dla zachowania terminu wystarczające jest nadanie przez Ciebie przesyłki w punkcie pocztowym lub wysłanie wiadomości e-mail.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz nas o tym poinformować, składając oświadczenie według wzoru (wzór powinieneś/powinnaś otrzymać w wiadomości e-mailowej po złożonym zamówieniu, jeśli go nie otrzymałeś/aś – napisz do nas!).
Możesz to zrobić pocztą, na jeden z naszych adresów korespondencyjnych:
Parostatek Spn. s. / Studio Ilustratorsko – Projektowe DINKSY
ul. Rynek 20, 43-400 Cieszyn
Możesz także złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie wiadomości e-mailowej na adres: biuro@dinksy.com.pl.
W takiej sytuacji umowa sprzedaży łącząca nas z Tobą wygasa ze skutkiem wstecznym. Oznacza to,
że musimy zwrócić sobie wszystkie rzeczy, które w związku z wykonaniem umowy daliśmy, tj. Ty jesteś zobowiązany/a zwrócić otrzymane od nas Otwarte Karty, my natomiast jesteśmy zobowiązani zwrócić Tobie uiszczone z tego tytułu środki pieniężne.
Możliwie jak najszybciej. Pamiętaj, że dopóki nie otrzymamy od Ciebie zwrotu Otwartych Kart, dopóty możemy wstrzymać się ze zwrotem środków pieniężnych zapłaconych przez Ciebie za towar.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu, jaki wybrałeś/aś przy transakcji, chyba że wyraźnie wskazałeś/aś na inną preferowaną przez Ciebie formę. Zwrotu płatności dokonamy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpienia od umowy. Możemy wstrzymać się
ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Otwartych Kart lub do czasu dostarczenia nam dowodu
ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Nie pokrywamy kosztu zwrotu towaru.
Jeżeli zniszczenia spowodowały zmniejszenie wartości Otwartych Kart, a to zmniejszenie wartości wynika z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech
i funkcjonowania Kart, to będziesz odpowiedzialny/a za wyrządzoną nam z tego powodu szkodę.